Re: aktualizacje - SP2

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:26:43 MET

JarekM <jarkomik@wp.pl>,
'Fri, 21 Jan 2005 19:35:29 +0100', napisał(a):

>Niestety nie mam takiej zeczy jak WUTemp, sprawdzalem wszedzie. Nawet w
>program files jest katalog windowsUpdate ale ta ic nie ma. Gdzie to
>cholerstwo jest. Wlasnie pobralem ta aktualizacje i teraz mnie sie pyta
>czy instalowac i wlasie juz czekam pare godzin zebyscie mi podpowiedzilei
>bo moze tak byc ze po instalacji przepadna te pliki
>Ile to moze zajmowac
>orientujecie sie

Po co czekasz? Poczytaj o sp2. Pobierajac sp2 z WU zdecydowales sie na
niepelny pakiet aktualizacyjny. W przyszlosci do niczego niepotrzebny.
Jest to minimum potrzebne w tej chwili systemowi, po uwzglednieniu
tego co juz zainstalowales wczesniej.
W celu archiwizacji sp2 i ewentualnej integracji sciagnij pelny plik
sp2.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Człowiek, który uśmiecha się gdy sprawy idą źle, myśli o