Re: Dziwny problem

Autor: krokodyl <pawel_at_tbf.com.pl_del>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 14:40:44 MET

Mi tego nie musisz wyjaśniać. Ja to wiem, ty to wiesz.
Ale wyjaśnij mi dlaczego do dzisiaj rana wszystko działało od ponad kilku
miesięcy bez żadnej modyfikacji?? Bo nie wierzę aby programy instalacyjne,
które wcześniej działały teraz z jakiegoś powodu zaczeły wpisywać ścieżki
bez cudzysłowów. Albo windows sobie wymyślił że danego dnia usunie mi
cudzysłowy z rejestru> ???

Pozdrawiam