Re: Dziwny problem

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 14:28:30 MET

Tego oto dnia 2005-01-21 13:46, Niejaki/a krokodyl bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Pytanie moje brzmi: Co się stało że przestały mi te ścieżki źle działać? Aby
> wszystkie ścieżki w rejestrze pozamieniać to KOSZMAR. Jak to naprawić??

Wszedzie tam gdzie masz pliki wykonywalne skladnie powinna byc w "uszach".
Gdyby tak nie bylo skad system mialby wiedziec czy :
C:\Programy Windows\EDITPAD.EXE
jest wywolaniem programu znajdujacego sie na C:\o nazwie :
Programy z parametrem Windows\EDITPAD.EXE

czy tez jest moze wywolaniem programu EDITPAD.EXE znajdujacego sie w :
C:\Programy Windows\ ?????

chwytasz ????

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --