Re: NNTP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 14:41:05 MET

Użytkownik "Xtlan" <xtlan@interia.usun-to.pl> napisał w wiadomości
news:csqvgk$oeu$1@news.onet.pl
[...]
> Już dałem sobie radę. Mam jeszcze pytanie, czy da się jakoś ustawić
> interwał synchronizacji ściąganych i wysyłanych wiadomości na/z
> innego serwera grup. BO na razie widzę, że trzeba ręcznie to włączyć,
> a ja bym ustawił np. przesyłanie co 10 minut sobie.

Też sobie dasz radę ;-). W nowszych wersjach to się chyba ustawia gdzieś
w opcjach, ja korzystałem jeszcze ze skryptu startowego, z którym
uruchamiałem Hamsterka. To było coś takiego:
http://tinylink.com/?6njiPJsSac. No i dla Twojej informacji - Hamsterka
da się uruchomić jako usługę...

/odpowiadając zmień px na pl/