Dziwny problem

Autor: krokodyl <pawel_at_tbf.com.pl_del>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 13:46:31 MET

Od rana mam następujący kłopot. Jak próbuję uruchomić np. pliki tekstowe
skojarzone z EditPlusem lub uruchomić ręcznie usługi pojawia mi się
komunikat. że XYZ nie jest prawidłową aplikacją systemu WIn32.
Jak zacząłem sprawdzać w rejestrze i sprawdziłem ścieżkę do EditPlusa.
Ścieżka była prawidłowo (C:\Programy Windows\EditPad 3.4.0 PL\EDITPAD.EXE
"%1") ale niedziałała zaczęła działać jak wiozłem ją w cudzysłowy.
Sprawdziłem to ze ścieżkami do niektórych usług i dodanie cudzysłowów
pomogło.

Pytanie moje brzmi: Co się stało że przestały mi te ścieżki źle działać? Aby
wszystkie ścieżki w rejestrze pozamieniać to KOSZMAR. Jak to naprawić??

Pozdrawiam
Paweł