Re: Rosyjska i niemiecka fonetyczna klawiatura.

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 13:06:21 MET

> XP moge pisac tylko w standarcie fabrycznym czyli takim jakim sobie to
> tworcy klawiatur dla danych jezykow wymyslili dpsc niewygodne dla
klasycznej
> klawiatury programisty.
> potrzebuje miec umlauty z altem a rosyjskie litery fonetycznie pod xp.
> Jest na to jakis sposob ? moze link ?
Oj oj chyba można ustawić klawiaturę ..... robiłem to na niemieckim XP dla
polskiej klawiatury, więc w polskim XP odwrotnie też pewnie można, można też
kupić rosyjską klawiaturę która ma tą zaletę że ma normalne opisy czarne a
cyrylicę na czerwono więc widzimy co piszemy.
Niemiecką proponuję kupić USB i mamy pełne zadowolenie, właśnie w tej
konfiguracji pracuje komputer u mojego znajomego w Niemczech.
Pozdrawiam