Re: NNTP

Autor: Xtlan <xtlan_at_interia.usun-to.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 12:44:59 MET

> W Hamsterze wybierasz interfejsy, z którymi ma działać.
> Sprawdź też firewall - czy zezwoliłeś Hamsterowi na przyjmowanie
> połączeń inicjowanych z zewnątrz.

już jest ok, ale mam inny problem.

Kiedy w konfiguracji w outlooku grupy dyskusyjnej postawionej na hamsterze
wpisuję też e-mail nadawcy w postaci ja@nazwa generowany jest błąd przy
wysyłaniu na grupę dyskusyjną. Uparcie Hamster chce kropkę w adresie
e-mailowym, kiedy się doda, jest ok. Ale postawiłem też w Hamsterze usługę
pop3/smtp i konta mają postać user@komputer Jak obejść tn idiotyczny
problem z kropką, by można było podawać adres e-mail w konfiguracji grupy
bez zawartości kropek?

Dzięuję.