Rosyjska i niemiecka fonetyczna klawiatura.

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 12:34:40 MET

Hi

Potrzebuje sposobu na WIN XP aby pisac fonetycznie po rosyjsku i niemiecku
fonetycznie. Pod 98 mam pliki *.kbd ktore mi sie sprawuja idealnie ale pod
XP moge pisac tylko w standarcie fabrycznym czyli takim jakim sobie to
tworcy klawiatur dla danych jezykow wymyslili dpsc niewygodne dla klasycznej
klawiatury programisty.
potrzebuje miec umlauty z altem a rosyjskie litery fonetycznie pod xp.
Jest na to jakis sposob ? moze link ?