Re: Windows XP SP2 i TWAIN

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 00:53:29 MET

Użytkownik "Henry(k)" <henrico8@op.pl> napisał w wiadomości
news:cspb7a$dcd$1@nemesis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Potem pare innych kombinacji i zawsze to samo. Nie otwiera się panel
> sterownika TWAIN tylko od razu skanuje. Nie ważne czy za pomocą
> dołączonego FineReadera, czy innej aplikacji czy też z tego panelika
> do szybkiego kopiowania/faxowania który siedzi w trayu.
> Poza tym systemik poustawiałem i chodzi miodzio mimo wieku (Athlon 700
> SlotA, 256MB RAM, 30GB HDD).

Wygląda na to, że musisz zainstalować sterowniki dla Windows 2000:
http://www.pcbanter.net/t43859.html
Tylko przedtem usuń wszystkie ślady po starych sterownikach - opis w
linku.

A tu masz opis wspomnianego tam "tricku" w rejestrze:

back up registry
Start Regedit
In H__KEY LOCAL MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\Cur rename the key
"ProductName" from "Microsoft Windows XP" in "Microsoft Windows 2000"
install the Mustek Driver for Windows 2000
Undo all the changes in the registry

/odpowiadając zmień px na pl/