Re: Windows XP SP2 i TWAIN

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 23:25:14 MET

news:td7psc.s88.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Henry(k)" <henrico8@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Przeinstalowywałeś z formatem czy bez?

Z formatem. Od zera.
Dokumenty przegrałem wcześniej a trojany i wirusy tak poniszczyły rejestr
że... szkoda czasu po prostu, niewiele działało poprawnie.
Zmienił się Windows XP na Windows XP SP2.
Potem dopiero instalowałem sterowniki (modem DSL, durarka, skaner).
Sterowniki te same - czyli najnowsze ze strony Musteka. Jak nie poszło
próbowałem deinstalację i instalację ze starszej dołączonej płyty. Potem
pare innych kombinacji i zawsze to samo. Nie otwiera się panel sterownika
TWAIN tylko od razu skanuje. Nie ważne czy za pomocą dołączonego
FineReadera, czy innej aplikacji czy też z tego panelika do szybkiego
kopiowania/faxowania który siedzi w trayu.
Poza tym systemik poustawiałem i chodzi miodzio mimo wieku (Athlon 700
SlotA, 256MB RAM, 30GB HDD).

Przekopałem archiwum ale kompletnie nic nie znalazłem jeśli chodzi o mój
przypadek. Innym po prostu albo działał albo zupełnie nie i wtedy były
komentarze aby zainstalować go zgodnie z tym jak jest napisane na stronie
producenta. No więc mi działa... ale nie do końca. Koleżanka skanuje całą
kartkę a potem dopiero obrabia co chce. Trochę męczące dla niej bo
potrzebuje fragmenty kartek :-(

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.