Re: Płatnik

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 23:39:12 MET

Waldek <waldek@wp.pl> napisał(a) w wiadomości
news:csolmo$7ls$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Wiem że nie ta grupa - z góry przepraszam.
>
> Instaluje płatnika 6,03 na płatniku 6,01 - system W98
> Po wpisaniu hasła przy instalacji (hasło jast napewno dobre - bo dział w
> 6.01) wywala mi komunikat:
>
> Nie można odczytać obowiązującego hasła administaratora Płatnika
> NAstąpiło uszkodzenie struktury danych programu.
> Odinnstaluj i ponownie zainstaluj program
>
> Odinstalować nie można bo nie ma takiej opzycji w dodaj usuń programy
> (dotyczy wersji 6.03) jest tylko 6.01
> Może ktoś wie jak zainsatalować to lub obejść ten problem
> A jeszcze jedno jako baza danych Acces

> [...]

Jesli masz dostep do innego komputera z zainstalowanym Platnikiem w wersji
6.03, to skopiuj klucz:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\PROKOM Software SA\Płatnik\6.03.001\Admin
Zapytaj jakie jest haslo i zapamietaj go.
W swoim systemie usun ten klucz z Rejestru (tylko ...\Admin), a zaimporuj
przyniesiony plik.reg.
Teraz uruchom Platnika i podaj zaporzyczone haslo, po czym zmien na swoje.
lub
jesli dokonales instalki 6.03 na 6.02, to skopiuj klucz :
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\PROKOM Software SA\Płatnik\6.02.001\Admin
Wyedytuj plik reg i zmien w ciagu 6.02.001 na 6.03.001, zapisz go.
Usun jak powyzej napisalem wersje 6.03.001 z Rejestru i zaimportuj ta
zmieniona.

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt