Płatnik

Autor: Waldek <waldek_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 17:18:17 MET

Wiem że nie ta grupa - z góry przepraszam.

Instaluje płatnika 6,03 na płatniku 6,01 - system W98
Po wpisaniu hasła przy instalacji (hasło jast napewno dobre - bo dział w
6.01) wywala mi komunikat:

Nie można odczytać obowiązującego hasła administaratora Płatnika
NAstąpiło uszkodzenie struktury danych programu.
Odinnstaluj i ponownie zainstaluj program

Odinstalować nie można bo nie ma takiej opzycji w dodaj usuń programy
(dotyczy wersji 6.03) jest tylko 6.01
Może ktoś wie jak zainsatalować to lub obejść ten problem
A jeszcze jedno jako baza danych Acces

Prawdopodopnie skopałem pierwszą instalkę - podałem złe hasło i ją przerwało
Waldek