Re: trzymanie EXEków - dlaczego?

Autor: Marek Wierzbicki <marek.wierzbickiiiii_at_azymuttttt.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 14:16:01 MET

> a tak chwile sie przygladam juz tej dyskusji
> i tak mi przyszlo na mysl zeby
> sie zpaytac: czy masz jakis problem z tym ze plik
> jest trzymany przez system ?

Jak najbardziej prozaiczny: 150 klientów używa programu. Część patrzy w
monitor, część od niego odeszła a część nawet pojachała w miasto i wróci za
godzinę, ale kompy chodzą. I chcę podmienic ten program. Pisze maila do
wszystkich "przecz". Nawet jak wszyscy zaraz wyjdą to trwa to pół godziny.
Czasami wystarcza zmiana nazwy (zmieniam "program.exe" na "program.ex_") i
wtedy wgrywam nowa wersję w locie. A czasami sie to nie udaje i trzeba
kilować kilkunastu userów, którzy nie reagują (i nie wiadomo dlaczego)

Marek