Re: trzymanie EXEków - dlaczego?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 14:38:08 MET

Marek Wierzbicki wrote:

> Czasami wystarcza zmiana nazwy (zmieniam "program.exe" na "program.ex_") i
> wtedy wgrywam nowa wersję w locie. A czasami sie to nie udaje i trzeba
> kilować kilkunastu userów, którzy nie reagują (i nie wiadomo dlaczego)

Mam coś takiego:

firefox-1.0 (katalog)
firefox (link->firefox-1.0)

Jak pojawi się firefox-1.1 to będę miał coś takiego

firefox-1.0 (katalog)
firefox-1.1 (katalog)
firefox (link->firefox-1.1)

Użytkownicy mają porobione skróty do firefox i nie mają zielonego
pojęcia, do jakiej wersji są tak na prawdę kierowani. I nie muszę ich
prosić, by sobie przeglądarki zamknęli...

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl