Re: OT Narzedzie programistyczne

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 21:10:21 MET

On Tue, 18 Jan 2005 20:30:59 +0100, Zdzislaw Landowski wrote:

> [...]
>>> kompilacji). Powiem szczerze ze nie wiem co jest mi potrzebne, nie ja

> ale java chyba do szybkich nie nalezy ?
> i jak jest z praca na tym samym pliku, i obsluga Excela przez Jave ?

Java? Brrrrrrrr :) Po co Java do tego zaprzęgać? (rozumiem, że JScript
skojarzyłeś z Java - ale to dwie różne technologie) :)
Java jest może i dobra ale środowisko Windows do współpracujących "dobrze"
z Java nie należy. Nie wiem też jak wygląda sytuacja z dostępem do plików
Excela przez Java. Może ktoś dopisał obsługę przez JDBC albo jakiś własny
sterownik do obsługi plików xls/xla aczkolwiek super wydajności bym po tym
nie oczekiwał. Za to ADO i DAO z VBScript się do tego doskonale nadaje.
Pisałem kiedyś i w VB i VBscript (ASP) jakiś cudaczny programik do
wygrzebywania danych z arkuszy Excela i prezentowania tego na WWW - to było
jakieś 3 lata temu więc kod pewnie zaginął w czeluściach HDD :)

--
Pozdrawiam
Piotrek