Re: OT Narzedzie programistyczne

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 21:34:06 MET

Dnia Tue, 18 Jan 2005 21:10:21 +0100, Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>
napisał:

> Java? Brrrrrrrr :) Po co Java do tego zaprzęgać? (rozumiem, że JScript
> skojarzyłeś z Java - ale to dwie różne technologie) :)
> Java jest może i dobra ale środowisko Windows do współpracujących
> "dobrze"
> z Java nie należy. Nie wiem też jak wygląda sytuacja z dostępem do plików
> Excela przez Java. Może ktoś dopisał obsługę przez JDBC albo jakiś własny
> sterownik do obsługi plików xls/xla aczkolwiek super wydajności bym po
> tym
> nie oczekiwał. Za to ADO i DAO z VBScript się do tego doskonale nadaje.
> [...]
acha
no to zle skojarzylem, ale ja marny programista "czasami batcha popelnie"
a cos wiecej mozesz mi napisac o mozliwosci tej / podobnej technologi,
moze byc na prv jak wolisz, bo potrzebuje zrobic bardzo duzy system, a
wlasciwie przygotowac grunt do zrobienia przez jakas firrme / osobe takiej
aplikacji

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/