Re: zmiana seriala w XP SP2

Autor: Mirek _at_www.dzienpo.tk <_at_www.dzienpo.tk>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 18:33:03 MET

Dnia Tue, 18 Jan 2005 17:14:34 +0100, "Glikogen"
<maci@nielubiespamu.k.pl> napisał:

>powiedz mi jak to jest z tymi numerami? czy ten numer ktory podaje mi m.in.
>twoj program powinien byc taki sam jak na etykiecie ktora mam na komputerze?

Z tego co sie orientuje to nie musi on byc taki sam, wazne aby ilosc
zainstalowanych systemow zgadzala sie z liczba wykupionych licencji

>u mnie nie jest... i na kilku nowych komputerach w ktorych bylo na 100%
>legalne oporgramowanie tez sie nie zgadza.
>Potrzebuje zrobic jeden obraz z systemem i pewnymi programami i powielic go
>na wielu komputerach - chce zeby z numerami bylo wszystko ok bo przeciez
>oprogramowanie jest legalne. Instalowanie tego softu na kazdym kompie z
>osobna zajeloby wieki.

No i dobrze planujesz. Zrob tak a wszystko bedzie ok. Jak chcesz moge
jutro zadzwonic do Microsoftu i sie zapytac dokladnie jak to jest.
Jesli masz jeszcze jakies pytania to wal smialo to jutro sie o
wszystko wypytam.

--
Mirek
http://www.dzienpo.tk