Re: "pomoc i obsługa techniczna"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 17:58:35 MET

Miły <miloszkaletaANTY@SPAMwpKROPKApl.oo> napisał(a) w wiadomości
news:cshbev$qe5$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Witam ponownie.
>
> Przestała mi działać "pomoc i obsługa techniczna". Po instalce specjalnie
> nie mieszałem w systemie.
> Po kliknięciu dysk trochę pomieli i tyle.

1. Włacz usługe 'pomoc i obsługa techniczna' narzedzia
administracyjne-->uslugi
2.Sprawdz w rejestrze, czy nie ma blokady:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
wartosc DWORD "NoSMHelp" = wstaw 0
3. HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\TerminalServer
znajdz wpis DWORD "fAllowToGetHelp" = 1 (jesli brak takiego wpisu, to go
utworz)

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt