Re: zmiana seriala w XP SP2

Autor: Glikogen <maci_at_nielubiespamu.k.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 17:14:34 MET

Użytkownik "Mirek @www.dzienpo.tk" <mireczek@pf.pl> napisał w wiadomości
news:f3aqu018ujovsj69h9jur6c6e6o8c3ei0p@4ax.com...

> Niestety ale ze skryptu sie IMHO nie da bo numerek podaje sie w
> microsoftowym programie msoobe ktory chyba nie ma takiej mozliwosci.
> Tak czy inaczej zapraszam do pobrania programu do zmiany klucza WinXP
> ze strony www.pomocne.pl - wersja freeware (a raczej addware,
> wyswietla reklamy)

powiedz mi jak to jest z tymi numerami? czy ten numer ktory podaje mi m.in.
twoj program powinien byc taki sam jak na etykiecie ktora mam na komputerze?
u mnie nie jest... i na kilku nowych komputerach w ktorych bylo na 100%
legalne oporgramowanie tez sie nie zgadza.
Potrzebuje zrobic jeden obraz z systemem i pewnymi programami i powielic go
na wielu komputerach - chce zeby z numerami bylo wszystko ok bo przeciez
oprogramowanie jest legalne. Instalowanie tego softu na kazdym kompie z
osobna zajeloby wieki.

Glikogen