Re: Ratowanie danych z CD

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 21:54:07 MET

Użytkownik "Hatson" <synthman@go2.pl> napisał w wiadomości
news:csgc8a$m16$1@news.onet.pl
> Witam.Moze troszke NTG ale nie wiem, gdzie zadac takie pytanie.Zadalem
> jeszcze podobne na grupie o XP.
> Koledze padla prawdopodobnie przez wira tablica partycji i ma teraz
> niespartycjonowany dysk.Problem polega na tym, ze komp jest
> zaplombowany i nie bardzo moge dobrac sie do dysku, zeby go jakims
> recover`em przejechac.Kiedys gdzies widzialem takie CD do
> odzyskiwania, ktore zawieraly caly system + mozliwosc nagrywania na
> plyte odzyskanych danych.Nie wiem jak cholerka rozwiklac ten
> problem.Czytalem na grupach, ze jak stworze na nowo identyczna
> [...]

TestDisk z dyskietki DOS-owej odzyska poprzedni układ partycji i ew.
przywróci z kopii/odtworzy uszkodzony bootsektor partycji.
BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com z własnej
dyskietki startowej/CD startowego "odkasuje" usunięte partycję opcją
Undelete (program ten nie wymaga instalacji na hdd).

/odpowiadając zmień px na pl/