Ratowanie danych z CD

Autor: Hatson <synthman_at_go2.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 13:50:06 MET

Witam.Moze troszke NTG ale nie wiem, gdzie zadac takie pytanie.Zadalem
jeszcze podobne na grupie o XP.
Koledze padla prawdopodobnie przez wira tablica partycji i ma teraz
niespartycjonowany dysk.Problem polega na tym, ze komp jest zaplombowany i
nie bardzo moge dobrac sie do dysku, zeby go jakims recover`em
przejechac.Kiedys gdzies widzialem takie CD do odzyskiwania, ktore zawieraly
caly system + mozliwosc nagrywania na plyte odzyskanych danych.Nie wiem jak
cholerka rozwiklac ten problem.Czytalem na grupach, ze jak stworze na nowo
identyczna partycje, to powinno wrocic wszystko do normy ale wolalem jeszcze
nie probowac.Wiem, ze na dysku byla napewno jedna partycja, wiec troszke
sprawa jest ulatwiona ale niestety nie wiem w jakim systemie plikow
byla.Zainstalowany byl tam XP ale nie wiem czy na fat`cie ,czy ntfs`sie
Prosze o jakies sugestie, czy wogole mozliwe jest uratowanie danych z
takiego dysku bez drugiego dysku :)
Troche to bez sensu ale moze o czyms nie wiem.

pozdrawiam
Pawel