[XP] s-yxg Yamaha soft synth

Autor: Miły <miloszkaletaANTY_at_SPAMwpKROPKApl.oo>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 21:25:15 MET

Witam.

Czy ktoś instalował i używa soft syntha Yamahy S-YXG50 (trial v.4...) pod
XP HE (oryginał z SP1)?
U mnie nie chce za cholerę ruszyć. Wiem, że coś trzeba doinstalować. To co
mam chyba jest "niekompatybilne z systemem XP" i podczas instalki a potem
wykrywania nowego sprzętu (stery audio Yamahy) uwaliło mi system (haltuje na
ekranie startowym) i chyba zacznę wszystko od nowa. Na szczęście na innej,
muzycznej partycji. Może wymaga SP2? Choć szkoda miejsca na dysku bo to
system "goły", tylko pod muze.

Pozdrawiam, Miłosz.