Re: Brak dostępu do udostępnionych katalogów w WXP z poziomu W98SE (inny komputer)

Autor: Jacek \ <plumpixjr_at_wp.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 14:55:22 MET

> To zależy co tam wpisujesz. Zdaje się, że archiwum nie czytałeś...

Każde poszukiwanie pomocy rozpoczynam od przeglądania archiwum. Niestety w
tym przypadku archiwum nie ma nic do powiedzenia, a grupy dyskusyjne zawsze
traktuję jako ostatnią deskę ratunku.
Praktycznie wszystko robię "książkowo" - niestety działa inaczej niż
powinno.

> Hasło to nie wszystko - liczy się para login + hasło.

I tak jest.

> Proste udostępnianie wyłączone? - RTFA

Proste udostępnianie jest załączone.
Udostępnianie działa, ale nie ma zakładki udostępniania z hasłem.

> Dlaczego się pojawia to znajdziesz w archiwum.

Czy uważasz , że archiwum jest panaceum na wszystko ?
Jak widać nie leczy mojego przypadku, a 99% odpowiedzi to: "poszukaj w
archiwum" lub "było setki razy".
Jak widać te setki to tylko odpowiedzi "poszukaj w archiwum" lub "było setki
razy" - i koło się zamyka.
Przypuszczam, że te odpowiedzi to nie są odpowiedzi ludzi znających się na
rzeczy, lecz odpowiedzi tych, którzy tylko sięgają do googla i liczą liczbę
linków, w których pojawia się dane hasło.

> A może coś jest nie tak z Twoim podejściem do "sprawy"?

Być może ?
Tylko zastanawiam się gdzie popełniłem błąd lub co jest tego przyczyną.
Być może instalowane Service Packi zamieszały albo programy Adaware, Spyboot
?
Robiłem już to na innych komputerach - ale w tym przypadku nie wiem co jest.
Może polska wersja XP OEM jest jakaś popier..... ?
A może wersje legalne tak mają i trzeba by jakiegoś pirata ? :)))

Jacek "Plumpi"