Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostępnianie działało i przestało

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 19:12:42 MET

"Henry(k)" <henrico8@op.pl> wrote:

> Potem 3 godziny znowu ze łzami w oczach walczyłem z prawami udostępniania
> katalogów. Co za kretyn wymyślił, że można prawa nadawać tylko w trybie
> awaryjnym. Co za k***as napisał w dodatku "tryb awaryjny z obsługą sieci"
> kiedy ona ni małego nie działała.

Uhmm - a może po prostu nie potrafisz tego zrobić
i wszystkich wyzywasz od najgorszych? Zastanów
sie trochę zanim zaczniesz takie bzdury wypisawać.
Poczytaj czym się różni Home od Prof - od tego zacznij.
Do uprawnień na NTFS poszukaj sobie alternatywnych
rozwiązań - na przykład:
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1158&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=2112
Uwierz mi - innym działa i nie są to czarodzieje....

Piciu