Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostêpnianie dzia³a³o i przesta³o

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 21:54:13 MET

U¿ytkownik "Piotr Krzy¿añski" <piciu@it-faq.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cs92gp$1ii$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Uhmm - a mo¿e po prostu nie potrafisz tego zrobiæ
> i wszystkich wyzywasz od najgorszych? Zastanów

To jak wyja¶niæ fakt, ¿e wchodz±æ w tryb awaryjny z obs³ug± sieci komputer
obok nie widzi moich zasobów sieciowych? Nastêpnie NIC nie zmieniaj±c,
logujê siê w trybie normalnym i komputer obok juz widzi moje zasoby?

Chyba to ¶wiadczy o tym, ¿e tak w³a¶ciwie tej obs³ugi ni ma. No mo¿e oprócz
za³adowania sterowników do sieciówki.

> Do uprawnieñ na NTFS poszukaj sobie alternatywnych
> rozwi±zañ - na przyk³ad:
> http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1158&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=2112

hmm.. system PRO do którego potrzeba "alternatywy"
ROTLF :-)

Fakt. mocny w sieciach nie jestem, no ale to co zaprezentowa³ ten PRO to juz
przegiêcie. W Win2k da³em sobie rady do¶c szybko.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadaj±c na majla usuñ cyfrê z adresu.