Re: Prosze o pomoc z plikiem hal.dll (wiondows XP)

Autor: Tadeusz Drabarek <tdrabarek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 11:10:57 MET

> Sorry, miałem na myśli wejście do trybu awaryjnego a nie do Konsoli. Do
> Konsoli wchodzi się uruchamiając instalatora Windows z płytki
> instalacyjnej i wybierając spośród dostępnych opcji ręczną naprawę
> systemu. Jeżeli na Twojej płytce nie ma takiej opcji, to może jest to
> płytka spreparowana przez producenta Twojego sprzętu - spotykałem takie
> wynalazki dołączane do notebooków.

No tak. Ta płytka faktycznie dostarczona była z notebookiem.
Przeczytałem atrykuły podane przez Ciebie. Oczywiscie nijak nie mogę
zastosować podanych tam wskazówek. Po prostu nie mam ekranu na którym mogę
uruchomić konsolę (R) ani nie mam opcji uatualnienia systemu. Jedyne co mogę
to zainstalować system od nowa na nowej partycji, ale i to nie pomaga jak
napisałem w poprzednim poście.
Jedno co mogę zrobić, to zastosować oryginalna płytkę z której miałem
zainstalowany system kiedyś przed uaktualnieniem do SP2. (atm jest i R i
uaktualnianie, ale trudno uaktualniac do starszej wersji) No ale zrobiłem to
i bez rezultatu. Zawsze to samo - przy nowej instalacji też system się
wywala. Chyba wreszcie tez wywalę ... ten szajs przez okno...

Tak prz okazji - wiem, że w sumie nie powinienem z nowej płytki instalowac
systemu na 2-ch komputerach (notebook i stacjonarny), ale i tak miałem
kupione 2 wersje systemu (zwykła xp do stacjonafrnegoi sp2 do notebooka) a
dla legalnych użytkowników SP2 był przeciez bezpłatny. Poniważ nie
wychodziła mi ionstalacja samego service-packa (jakieś durne błędy, jak
zawsze na moim sprzęcie) to spróbowałem przy okazji któregoś "zawału"
zainstalować po prostu wersję z service packiem zaimplementowanym od razu
(to tak na usprawiedliwienie)

Tadeusz