Re: Prosze o pomoc z plikiem hal.dll (wiondows XP)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 11:56:31 MET

Użytkownik "Tadeusz Drabarek" <tdrabarek@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cs85od$ga6$1@news.onet.pl

> No tak. Ta płytka faktycznie dostarczona była z notebookiem.
> Przeczytałem atrykuły podane przez Ciebie. Oczywiscie nijak nie mogę
> zastosować podanych tam wskazówek. Po prostu nie mam ekranu na którym
> mogę uruchomić konsolę (R) ani nie mam opcji uatualnienia systemu.
> Jedyne co mogę to zainstalować system od nowa na nowej partycji, ale
> i to nie pomaga jak napisałem w poprzednim poście.
> Jedno co mogę zrobić, to zastosować oryginalna płytkę z której miałem
> zainstalowany system kiedyś przed uaktualnieniem do SP2. (atm jest i
> [...]

To dorzucę Ci jeszcze jedno rozwiązanie (oczywiście zadziała dopiero po
podniesieniu systemu). Wejdź spod Windows do katalogu z instalką i
wykonaj polecenie Winnt32.exe /cmdcons, to zainstaluje Konsolę
Odzyskiwania obok systemu na dysku twardym. Ponadto w swoim systemie
spod gpedit.msc zezwól Konsoli na dostęp do wszystkich dysków i
folderów. Jeśli masz XP Home, to musisz to wykonać bezpośrednio w
rejestrze dopisując odpowiedni klucz. Bardzo fajne opeisy dotyczące
wszelkich zagadnień związanych z Konsolą (instalacja, omijanie
ograniczeń, omówienie poleceń) znajdziesz w tym artykule:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/ .

I jeszcze jedno: upewnij się, że w BIOS-ie Twoje dyski zostały wykryte
jako LBA, w razie potrzeby wymuś ręcznie ten sposób adresacji. Inna
adresacja _może_ być powodem nieuruchamiania się systemu (hal.dll itp.).

/odpowiadając zmień px na pl/