Re: Prosze o pomoc z plikiem hal.dll (wiondows XP)

Autor: Tadeusz Drabarek <tdrabarek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 19:41:14 MET

> Napisać na właściwą grupę. A tymczasem wykonać Bootcfg /rebuild spod
> Konsoli odzyskiwania.

A pl.comp.pecet to Twoim zdaniem niewłaściwa? To o czym tutaj sie pisze, o
samochodach czy o motolotnarstwie?
A tak na temat, "bootcfg /rebuild" działa oczywiście tylko pod konsolą
odzyskiwania. Wykonałem to polecenie (o czym zapomniałem wspomnieć
poprzednio), z konsoli starego windowsa, ale uzyskałem tylko tyle, że mam
teraz dwie opcje ładowania, starą (przy której zawsze jest bład pliku
hal.dll), oraz nową, która sie nie uruchamia, tylko zawsze nastepuje reset
komputera (przy jednej z prób nie było reesetu, tylko ten sam komunikat o
uszkodzeniu lub braku pliku hal.dll).

Jeśli chodzi o wciśnięcie klawisza F8, to o który moment Ci chodzi?
Przy braku płyty instalacyjnej - pojawia się lista opcji ładowania: tryb
awaryjny, awaryjny z obsługą sieci itd. itp. nie ma konsoli odzyskiwania.
Przy uruchamianiu z CD? W którym momecie wcisnąć, wtedy kiedy pyta o ASR czy
wtedy kiedy pyta o sterowniki SCSI, a może jeszcze w innym momencie?

Tadeusz