Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostępnianie działało i przestało

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 18:46:45 MET

Użytkownik "Henry(k)" <henrico8@op.pl> napisał w wiadomości
news:cs68ss$g39$1@atlantis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> Albo zrobie inny myk. Wcześniej instalowałem WinXP SP1. Potem
> doinstalowałem SP2. Ale aby wyeliminować dwie instalacje zcaliłem SP2
> z SP1 (z pomoca opisów w necie) i stworzyłem instalkę WinXP SP2. Może
> tutaj jest powód? W domu także mam SP1 z doinstalowanym potem SP2.

Tak, to może być powód. Proponuję Ci odwiedzenie strony
http://www.michna.com/kb/WxSP2.htm#Networking_problems_after_installing_Service_Pack_2 i
zapoznanie się z treścią porad w rozdziale "Networking problems after
installing Service Pack 2". Jest tam też fajny przewodnik "krok po
kroku" czyli Networking Problem Solver. A zacznij po prostu od
zresetowania ustawień Winsock i TCP/IP poleceniami:

netsh winsock reset
netsh int ip reset

/odpowiadając zmień px na pl/