Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostêpnianie dzia³a³o i przesta³o

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 17:52:45 MET

U¿ytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisa³ w wiadomo¶ci
news:g186sc.5pu.ln@kwinto.prv...

> I to znaczy, ¿e masz problem. Mo¿e jednak jest w³±czone jakie¶
> filtrowanie pakietów po drodze? Sprawd¼ dobrze. Pingi _musz±_
> przechodziæ. Mo¿e pinguj nie po nazwach NetBIOS-owych, a po numerkach
> IP....

Po numerkach pingujê. Ani na IP kompa ani na IP bramki nie mam odpowiedzi z
drugiej sieci. Z mojej wszystko ok.

> Nie wiem, mo¿e podczas tej "reinstalacjI" co¶ za du¿o powycina³e¶. Ja

Raczej nie ;-) standardowe ustawienia sieciowe.

> bym postawi³ obok tamtego XP drugie XP - nie pogryz± siê - i nic tam nie
> kombinuj±c sprawdzi³bym ³±cza.

Dziêki. Jutro siê pobawiê bo co¶ mi tam nie pasuje.
Albo zrobie inny myk. Wcze¶niej instalowa³em WinXP SP1. Potem doinstalowa³em
SP2. Ale aby wyeliminowaæ dwie instalacje zcali³em SP2 z SP1 (z pomoca
opisów w necie) i stworzy³em instalkê WinXP SP2. Mo¿e tutaj jest powód? W
domu tak¿e mam SP1 z doinstalowanym potem SP2.

--
Henry(k)
Megane 1.6RT '96