Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostêpnianie dzia³a³o i przesta³o

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 17:27:35 MET

U¿ytkownik "Henry(k)" <henrico8@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cs66jd$afj$1@nemesis.news.tpi.pl
> U¿ytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisa³ w wiadomo¶ci

> 'Ten' pomocnik.. chodzi o to co pisze ten kreator?

Sorki, zapomnia³em o linku ;-):
http://banita.pl/konf/smbudostwinxp.html

> Karty nie s± uwalone bo ca³y czas chodzi internet na obu kompach i na

Tego nie napisa³e¶ wcze¶niej.

> obu pracujê (+FTP i inne takie). Tylko oba nie chc± zagadaæ ze sob±.
> Nic siê nie zmieni³o oprócz reinstalacji Windowsa XP.
> Go¶cia na dzieñ dobry wy³aczy³em i tak samo wykosi³em konta pomocy
> zdalnej i co tam jeszcze by³o.
> Konta te same... ok, zrobiê tak.
>
> A pingi nie id± w obie strony ;-(

I to znaczy, ¿e masz problem. Mo¿e jednak jest w³±czone jakie¶
filtrowanie pakietów po drodze? Sprawd¼ dobrze. Pingi _musz±_
przechodziæ. Mo¿e pinguj nie po nazwach NetBIOS-owych, a po numerkach
IP....

> Tylko jedno mnie zastanawia. W Win2k czy ni¿szych zawsze by³o co¶
> takiego, ¿e w otoczeniu sieciowym, w mojej grupie widzia³em swój
> komputer i mog³em wej¶æ w swoje udostêpnione zasoby. Tutaj niestety
> nic z tego. Nie mam wogóle dostêpu do grupy roboczej na dzieñ dobry
> (b³ad, brak dostêpu lub uprawnieñ...). Co jest nie tak? W domu na
> WinXP SP2 wszystko jest OK.

Nie wiem, mo¿e podczas tej "reinstalacjI" co¶ za du¿o powycina³e¶. Ja
bym postawi³ obok tamtego XP drugie XP - nie pogryz± siê - i nic tam nie
kombinuj±c sprawdzi³bym ³±cza.

/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/