Re: WinXP i 2k - 2 podsieci i udostêpnianie dzia³a³o i przesta³o

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 17:10:07 MET

U¿ytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisa³ w wiadomo¶ci
news:0oa5sc.ddn.ln@kwinto.prv...

> Przeczytaj ten pomocnik i zrób tak jak tam napisano, bez ¿adnych
> wizardów z dyskietki. Musi dzia³aæ. Aha, NetBeui nie jest potrzebne, a
> na obu kompach musisz mieæ tych samych u¿ytkowników (user/pass) albo
> w³±czone konto Go¶cia (nie polecam). I zacznij od przechodzenia pingów
> do obu maszyn, bo mo¿e masz kable/karty uwalone.

'Ten' pomocnik.. chodzi o to co pisze ten kreator?

Karty nie s± uwalone bo ca³y czas chodzi internet na obu kompach i na obu
pracujê (+FTP i inne takie). Tylko oba nie chc± zagadaæ ze sob±. Nic siê nie
zmieni³o oprócz reinstalacji Windowsa XP.

Go¶cia na dzieñ dobry wy³aczy³em i tak samo wykosi³em konta pomocy zdalnej i
co tam jeszcze by³o.
Konta te same... ok, zrobiê tak.

A pingi nie id± w obie strony ;-(
Tylko jedno mnie zastanawia. W Win2k czy ni¿szych zawsze by³o co¶ takiego,
¿e w otoczeniu sieciowym, w mojej grupie widzia³em swój komputer i mog³em
wej¶æ w swoje udostêpnione zasoby. Tutaj niestety nic z tego. Nie mam wogóle
dostêpu do grupy roboczej na dzieñ dobry (b³ad, brak dostêpu lub
uprawnieñ...). Co jest nie tak? W domu na WinXP SP2 wszystko jest OK.

--
Henry(k)
Megane 1.6RT '96