Co może być powodem ? (czyżby SP2)

Autor: wróbel <ncnpm280_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 15:24:57 MET

Ostatnio pozwoliłem synowi kolegi pobawić sie w komputerze (XP z SP2) grą
pinball i zauważyłem,że ruch kulki w tej grze czasami ulega zatrzymaniu
(komp, tak jakby się zawiesił) wskaźnik myszy też.(mysz optyczna) Po pewnym
czasie ~15-20 sek znów jest dobrze,kulka chodzi ale nie długo-za jakiś czas
znów
to samo.
W tym samym kompie mam drugi system Windows 2000
i tam z ta grą nie ma problemów.
Co może być przyczyną ?
Nie wiem czy przed instalacją Sp2 na XP też tak było.Sprawdźcie proszę, może
u siebie.
E.

--
Adres w nagłówku podano w Rot13