Re: XP Home Update: Narzędzie do usuwania złośliwego oprogramowania (KB890830)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:41:01 MET

Użytkownik "RoB" <iemand@pandora.be> napisał w wiadomości
news:b2dFd.28838$P_3.2599967@phobos.telenet-ops.be
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> schreef in bericht
>
> http://support.microsoft.com/kb/890175
>
> Tej poprzedniej widze rowniez nie czytales. Jezeli chodzi ci o
> rozpakowywanie tamtej pierwszej, to rowniez nic nie znajdziesz.
> Pozostawia ona jedynie twoj podpis. Na podstawie tego podpisu za
> miesiac nie bedzie juz cie szarpal tylko sam przeszuka system na
> wirusy.

Szukałem - ale dziwnym trafem wpisanie 890830 nie zwraca żadnych wyników
ani w bazie wiedzy, ani w supporcie, ani w PL ani w ENG. Widać jeszcze
nie zindeksowali ;-). Tekst 890175 zwraca 1 wynik, ale link do niego nie
działa - podobnie zresztą jak linki do opisów ze strony
http://support.microsoft.com/kb/890175...

/odpowiadając zmień px na pl/