Re: XP Home Update: Narzędzie do usuwania złośliwego oprogramowania (KB890830)

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:23:19 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> schreef in bericht
news:8t53sc.r7v.ln@kwinto.prv...

> Może da się rozpakować tę poprawkę (np. Total Commanderem) i rzucić
> okiem, jakie pliki zostały podmienione? Nie sprawdzę tego, bo poprawka o
> tym numerze nie jest znajdowana ani w bazie wiedzy MS, ani w
> supporcie...

http://support.microsoft.com/kb/890175

Tej poprzedniej widze rowniez nie czytales. Jezeli chodzi ci o
rozpakowywanie tamtej pierwszej, to rowniez nic nie znajdziesz. Pozostawia
ona jedynie twoj podpis. Na podstawie tego podpisu za miesiac nie bedzie
juz cie szarpal tylko sam przeszuka system na wirusy.