Statystyki połlokalnego - co jest grane?

Autor: CATALYST <c2a23t44a5l1y4st_at_in4te4r2ia.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:44:29 MET

Witam,
w statystykach połączenia lokalnego (WindowsXP) pokazuje mi po godzinie
pracy że zassałem niby prawie 230 MB (megabajtów) - a ja nie wiem skąd,
jak!!!
Co to jest? Jak sprawdzić co ssie i skąd? Kerio Firewall nie pokazuje mi
żadnych transferów, netstat tez milczy :/ A połączenie lokalne pokazuje
  jak wyżej. No i transfer to chyba z 30 kilobajtów/sek powinien by byc :/

Używam kablówki do dostępu do netu.

--
Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.