Re: wdrożenie domeny windows 2003

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 12:31:02 MET

Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Jako ze w sieci dziala "niewidzialna reka Usenetu" ktora nadzoruje wypowiedzi
dbajac o ich jakosc (dzieki ci reko za zwrocenie uwagi) mala korekta

> niestety czeka cie kopiowanie profili uzytkownikow lokalnych do profili
> uzytkownikow doemenowych

OK, niewidziaklna i tak dalej zwrocila mi uwage calkiem slusznie ze mozesz w
rejestrze zeminic sciezke do profilu uzytkownika domenowego aby wskazywala na
folder z uzytkownikiem loklanym, procedura wyglada mniej wiecej tak:
- user loguje sie na stacje kontem domenowym, tworzy sie jego lokalny profil
itp, user wylogowuje sie
- administrator zmeinia w rejestrze dla profilu uzytkownika domenwoego
(rozpoznaje sie go po odpowiednim SID) sciezke do profilu tak aby wskazywala
na stary profil lokalny
- administrator zmeinia uprawnienia na starym profilu tak zeby user domenowy
mial do tego starego folderu urpawnienia
- user moze zalogowac sie ponownie

Czy mniej kopotliwe niz kopiowanie - pozostawiam do oceny

Generalnie mozesz te profile przerzucic w calosci na udzial sieciowy i
skonfigurowac uzytkownikom profile roamingowe - pamietaj ze taki profil
kopiuje sie po sieci przy logowaniu co moze chwiele zajac

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl