Re: w2000: Administrator nie moze modyfikowac wpisu w HKEY_LM\Run - DLACZEGO ???

Autor: S <s7s_at_op.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 11:14:32 MET

S <s7s@op.pl> wrote in news:Xns95DC6EA584DF1sss@193.219.28.145:

> moge modyfikowac wartosc wpisow wszytskich programow ZA
> WYJATKIEM TEGO JEDNEGO o ktorym wspomnialem na poczatku

Mam komunikat o nastepujacej tresci (kiedy nacisne 'delete' w Regedit32 po
sprawdzeniu, ze jako Administrator mam uprawnienia 'Full Control'):

"Registry Editor could not delete the value entry.
The Key currently selected does not give you access to delete a value
entry."

A upranienia dla klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

sa nastepujace:
Administrators: Full Control
Power Users: Read
SYSTEM: Full control (zmienielem ostatnio na 'Read' ale nic )
Users: Read

kliknalem nawet na 'Advanced' i uzylem opcji:
"Reset permissions on all child objects and enable propagation of inheritable
permisiions"

--------