Drukowanie w domenie Win 2003 Server

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 11:33:49 MET

Cześć.
Mam taki problem.
Użytkownicy na stacjach logują się do domeny.
Server - Win 2003 Server Small Business.
Chodzi o drukarki udostępniane w sieci, a podłączone do stacji, a nie do
servera.
Jak je udostępnić, żeby działały prawidłowo.
Na razie występują problemy takie: bardzo wolno się udostępniają - pisze
przy nich otwieranie.
I tu loteria - albo się otworzy i pisze: gotowe, albo pisze: odmowa dostępu
połączenie niemożliwe.
Na stacjach jest Win XP. Moim zdaniem powinno się przy udostępnianiu
zaznaczyć opcję wyświetl w katalogu,
wtedy drukarki siaciowej szukam w katalogu Active Direktory. Mam rację ?
Tylko w XP przy udostępnianiu drukarki nie ma opcji wyświetl w katalogu. Czy
można to jakoś włączyć i czy będzie
wtedy działało. Już straciłem cierpliwość do tego.

Dzięki za wszelką pomoc.
Paweł