Re: Nie odpala WindowsXP po zmianie dysku

Autor: Vegeta\(ble\) <darek_rzeszof_at_gazeta.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 21:50:22 MET

news:mjc1sc.2a9.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Vegeta(ble)" <darek_rzeszof@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli miałeś dwa fizyczne dyski, to literki C i D otrzymały najpierw
> znajdujące się na nich pierwsze partycje primary, a literki E i F -
> odpowiednio - znajdujące się za nimi pozostałe partycje primary

Zagdza sie, i to uwzglednilem podczas tworzenia nowych partycji

> (zakładam, że wszystkie cztery partycje były podstawowe)

Pierwsze partycje na dyskach byly podstawowe, pozostale 2 (E i F) logiczne

> W tej chwili
> masz _jeden_ dysk fizyczny, no i kolejność przydziału literek na nim
> będzie taka, jak fizyczna kolejność znajdujących się na nim partycji.
> Wynika z tego, że partycja z XP powinna być drugą w kolejności, wtedy
> jej obecna literka będzie się zgadzała z tym co było w poprzednim
> układzie.

Tak wlasnie jest, C jest W98 (podstawowa), pozostale 3 to dyski logiczne na
partycji rozszerzonej
W konsoli odzyskiwania wszystkie partycje maja wlasciwe literki, czyli
1. W98 - C primary
2. WXP NTFS - D logical
3. FAT32 - E logical
4. NTFS - F logical

> Niezależnie od tego należy wykonać fdisk /mbr z dyskietki DOS-owej, żeby
> zlikwidować ewentualnie zapisany stary podpis dysku (może on wpływać na
> obecny przydział literek do partycji pod XP - patrz link podany przez
> Tomka), przeedytować plik Boot.ini (albo wykonać bootcfg /rebuild spod

a fdisk /mbr nie jest rownoznaczne fixmbr z konsoli ? Bo to odpalilem.
bootcfg /rebulid wykonalem, system sie znalazl, dodalem do boot.ini
Poprostu na moje oko wszystko powinno dzialac, a nie chce :(

Niestety podane przez Was sposoby moge sprawdzic dopiero jutro. Moze to i
dobrze, bo dzis mialem juz dosc tego komputera :)

> Konsoli Odzyskiwania), a także przygotować się na zabawę z reinstalacją
> naprawczą systemu XP, bo:
> "821401 - Podczas ponownego uruchomienia systemu Windows XP po
> przywróceniu danych komputera z kopii zapasowej, jest wyświetlany "Błąd
> 0x80090006"
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;PL821401

Do tego komunikatu jeszcze nie doszedlem :)

--
VEG