Problem z W2K ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 15:15:06 MET

Witam.
Zwracam się z prośbą do bardziej doświadczonych grupowiczów.
Problem wygląda tak :
1. Na moim PC jest Win 2000 Profesional, partycje NTFS, na stałe podłaczony
do internetu przez sieć radiową.
2. Zabezpieczenie antywirusowe - AVP aktualny, na bieżąco uaktualniany Win.
3. Kilka dni temu, nagle się zresetował. Po ponownym uruchomieniu pojawił
sie znany "niebieski" ekran.
    Po ponownym uruchomieniu zaczął pluć błędami już po zalogowaniu - a to
SQL serwer spowodował błąd i będzie
    zamknięty, a to inne. I ponownie się resetuje. Pierwsza myśl - wirusy.
System stop, dyski do innego kompa i działania
    szczepionkami i stingerem oraz Nortonem. Norton znalazł w kilku plikach
wirusa Dawnload.Trojan. Dał do
    kwarantanny i usunąłem z systemu. Nie były to żadne ważne pliki
systemowe. Po umieszczeniuu w moim PC
    zachowanie jest takie samo, czyli resetuje się dalej.
4. Pytanie: co mogło się stać, jest to nadal wina jakiegoś wirusa, czy padł
jakiś hardware.
5. Jeśli wirus, to jak go się pozbyć gdy pecet co troche się resetuje i nie
pozwala się przeskanować.

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. Nie mogę formatować dysku, a muszę
odpalić system jak najszybciej.
Ponieważ mój system padł odpowiedzi proszę kierować na adres
plasak@alpha.net.pl .

Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Paweł