Re: nadawanie uprawnien w2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 14:41:23 MET

Użytkownik "Yoop" <yoop-cut-it-@wp.pl> napisał w wiadomości
news:crrbpo$414$1@213.238.102.90.adsl.inetia.pl

> Dzieki za odpowiedzi (takze poprzednikowi), pomysl z firewallem
> przyszedl mi do glowy ale pojawil sie problem, aktualnie na zakup
> softu liczyc nie moge, a musi on byc legalny. Wybralem wiec jakis
> darmowy, niestety dziala on tak ze uruchamiajac sie laduje
> jednoczesnie do traya narzedzie administracyjne (do ktorego kazdy
> user ma dostep)
> Czy istnieje wobec tego ktores z ponizszych rozwiazan:
> 1. mozliwosc wylaczenia userom tray'a?

Outpost Free.

> 2. firewall ktory dziala tylko jako process (tak zeby narzedzie do
> administracji bylo ladowane osobno)

Outpost Free.

> 3. firewall z administracja na haslo?

Outpost Free tego nie ma ;-), ale od czego mamy NTFS w W2k... Ma za to
wtyczkę, przy której pomocy możesz selektywnie wycinać ruch do Internetu
po adresach DNS. No i jako jedyny na rynku jest w _pełni_ darmowy -
czyli także dla firm, a nie tylko do użytku prywatnego.

/odpowiadając zmień px na pl/