Re: Problem z W2K ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 00:28:52 MET

Użytkownik "Długi" <plasak@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:crre5r$6e3$1@news.onet.pl
> [...]
> zamknięty, a to inne. I ponownie się resetuje. Pierwsza myśl -
> wirusy. System stop, dyski do innego kompa i działania
> szczepionkami i stingerem oraz Nortonem. Norton znalazł w kilku
> plikach wirusa Dawnload.Trojan. Dał do
> kwarantanny i usunąłem z systemu. Nie były to żadne ważne pliki
> systemowe. Po umieszczeniuu w moim PC
> zachowanie jest takie samo, czyli resetuje się dalej.
> 4. Pytanie: co mogło się stać, jest to nadal wina jakiegoś wirusa,
> czy padł jakiś hardware.
> 5. Jeśli wirus, to jak go się pozbyć gdy pecet co troche się resetuje

To raczej nie jest wirus - zajmij się sprzętem: temperatura procka
(wentylatorek), zdiagnozuj dysk programem pobranym ze strony jego
producenta, przetestuj pamięć programem MemTest86. Wszystko to
oczywiście uruchamiasz z dyskietki.

> Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. Nie mogę formatować dysku, a
> muszę odpalić system jak najszybciej.
> Ponieważ mój system padł odpowiedzi proszę kierować na adres
> plasak@alpha.net.pl .

W poście należy ustawić FUT-a na poster, wtedy odpowiedzi będą trafiały
do Twojej prywatnej skrzynki. FUT w OE oznacza "prześlij w nawiązaniu".

/odpowiadając zmień px na pl/