Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 21:06:40 MET

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:crpdv1$9sl$2@nemesis.news.tpi.pl

> Jak jest takie zajefajne narzędzie, to niech się autorzy nauczą pisać
> program poprawnie. Bo nie uznam programu za poprawnie napisany, jeśli
> nie radzi sobie z oddzielnymi ustawieniami dla różnych użytkowników.

No dobra, żeby już zakończyć - autorzy wymyślili. Decyzję podejmuje się
przy instalacji, a i później wystarczy tylko zmienić odpowiedni zapis w
rejestrze. Dodam jeszcze tylko, że jest to jedyny zapis w rejestrze,
jaki TC dokonuje, dlatego można go spokojnie uruchamiać także np. z USB
Pena.

/odpowiadając zmień px na pl/