Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 03:10:25 MET

Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl>,
'Sat, 08 Jan 2005 20:53:15 +0100', napisał(a):

>Jak jest takie zajefajne narzędzie, to niech się autorzy nauczą pisać
>program poprawnie. Bo nie uznam programu za poprawnie napisany, jeśli
>nie radzi sobie z oddzielnymi ustawieniami dla różnych użytkowników.

Alez radzi sobie wysmienicie. Tylko, ze Michal pisal o wykorzystaniu
na swoim pc. Ja takze pliki *.ini trzymam w folderze TC na swoim pc.
Tak jest po prostu wygodniej dla usera/admina w jednej osobie.
Szczegolnie po zapluginowaniu i spersonalizowaniu TC. Poza tym
wystarczy takiego TC zzipowac, przeniesc na inna maszynke i po
niewielkiej, hurtowej korekcji sciezek jest gotowy do uzycia.
A konsola to zupelnia inna para kaloszy. ;)

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Before you marry, keep your two eyes open; after you marry, shut