Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 00:11:50 MET

Użytkownik "Publicon" <publicon@usun.to.pf.pl> napisał w wiadomości
news:cretpo$cg8$1@nemesis.news.tpi.pl
> Tak właśnie coś przyszło mi do głowy... czy na co dzień pracujecie na
> kontach użytkowników o ograniczonych uprawnieniach (w celach
> bezpieczeństwa ? Słyszałem coś kiedyś, że ewentualny wirus, trojan
> czy inny robak ma takie same uprawnienia, jak zalogowany użytkownik
> i tak się zastanawiam, czy przypadkiem nie spróbować zrobić sobie
> nowego konta...

Jak będziesz sobie to nowe konto zakładał, to zastanów się nad nadaniem
uprawnień administratora właśnie jemu - a zabraniem tychże uprawnień
kontu, na którym pracujesz obecnie. W ten sposób będziesz miał w pełni
skonfigurowany profil do pracy bez potrzeby ponownego mozolnego
układania wszystkiego po swojemu...

/odpowiadając zmień px na pl/