Re: WinXP Pro a programy pod DOSem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 19:59:46 MET

Szopen <arematWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:1a6e.00000b99.41e02906@newsgate.onet.pl..., że:
> Mój problem polega na tym, że gdy chcę otworzyć pod XPkiem aplikację
> starszego typu dzaiałającą pod DOSem to wyskakuje komunikat: "16-bitowy
> podsystem MS-DOS. (to jest tytuł okienka.)" Następnie jest napisana
> ścieżka dostępu, a
> poniżej: "C:\Windows\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Ten plik systemowy nie nadaje
> się do uruchamiania aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows."
> Czy jest jakiś program albo metoda, dzieki ktoremu/ej moge uruchomic stare
> DOSowskie programy po Win XP Pro?

Archiwmum grupy, google itp., temat jest wałkowany ...set razy
Plik AUTOEXEC.NT powinien znajdowac sie w katalogu systemowym "system32".
Skopiuj go z folderu REPAIR do system32, zabezpiecz tez plik przed zmianą
nadając mu atrybut tylko do odczytu.

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt