Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 20:23:56 MET

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:crorq3$176$1@nemesis.news.tpi.pl

> TC obchodzę szerokim łukiem, bo go nie znoszę. Wolę już pogrzebać w
       ^^^^^^^^^^^^^
No ładnie. "Ale ja się nie zgadzam", prawda? ;-)

> konsoli jeśli mam zrobić coś bardziej zaawansowanego.

Nie mam nic przeciwko konsoli, ale TC jest niekiedy niezwykle przydatnym
narzędziem. Zwłaszcza ostatnia wersja z "zakładkami" w panelach. Pozwala
mi uwolnić się od wszechobecnych okienek. Inna sprawa, że programy tego
typu chyba powszechnie nie są lubiane przez administratorów - niedawno
dowiedziałem się, że w wybranej przez mnie dystrybucji Linuksa (bodajże
Trustix) MC nie ma i nie będzie. Dlaczego? Bo to narzędzie hackerskie
;-)).

/odpowiadając zmień px na pl/