Win XP - problem ze słuchawkami.

Autor: Płetwa <spekala.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 19:59:12 MET

Podłączylem słuchawki z mikrofonem, mikrofon pod gniazdo mic-in, słuchawki
pod line-in. Głośniki podłączone pod zielone gniazdko. Dźwięk na głośniki
podawany jest normalnie, mikrofon działa prawidłowo. Niestety na słuchawki
nie jest podawany dźwięk. Wszędzie, gdzie tylko wiedziałem że można coś
zdziałać próbowałem i nic. Co może, być powodem takiej sytuacji? Lub co
trzeba zrobić, aby dźwięk był podany na słuchawki? Aha karta dźwiękowa to SB
Live 1024

Płetwa