Re: Kontroler domeny na SDI

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 19:20:04 MET

Piotr Krzyżański, e-mail: piciu@it-faq.pl napisał(a):

> 2. Włączenie i skonfigurowanie routingu i dostępu zdalnego.
> Działa na pewno z SDI bo miałem taką konfigurację, choć
> łączenie się poprzez rras _czasami_ sprawia kłopot i trzeba
> powtórzyć próbę połączenia się.
> W przypadku rras masz większe możliwości - możesz użyć
> dla karty sieciowej innej klasy IP, możesz kontrolować
> ruch w sieci poprzez wbudowane filtry w rras. Możliwe
> jest włączenie zapory na tej usłudze, więc z SP1 do W2k
> będzie to dość dobre rozwiązanie. W tej chwili systemowa
> zapora jest "mało konfigurowalna"....
> Tutaj poczytaj o rras:
> [...]

Dziekuje Ci bardzo za zainteresowanie, ale ja nie bardzo wiem czy sie
rozumiemy ;-). Role serwera DHCP i DNS musi pelnic W2k3 do ktorego
podlaczone (przez RS232) SDI. Bedzie to rownoczesnie DC. W jaki sposob moj
DHCP bedzie przydzielal adresy stacjom skoro sam nie widzi bramy do
internetu ani IP. Poczytam o RRAS...

--
Pozdrawiam
Leon